داستان یک زندگی

علمی ُاجتماعیُ بهداشتی،مذهبی

داستان یک زندگی

علمی ُاجتماعیُ بهداشتی،مذهبی

اندرحکایت عشق

     اندرحکایت عشق:

من درکودکی زیادمریض میشدم قدیم معمولادکتر،داروخانه وتزریقات باهم بودندبرای راضی کردن من به آمپول، قوطی های خالی  داروبمن میدادندوحالادراین سن، بازازقوطی های بسته بندی خوشم میآید.

روزی درمطب بودم دیدم ازطبقه بالاگلی به حیاط پرتاب شدومسئول جوان تزریقات که کمک پزشک نیزبود،گل رابرداشت برای من آرزوئی بودتااین عشاق راببینم بعداشنیدم باهم ازدواج کرده اند

بعدازگذشت مدت های مدیدی ،قضای روزگار،مرابااین زوج روبرونمودمن برای نقشه کشی گازبه آن خانه رفته بودم اما!!

اماباکمال تاسف دیدم مردعاشق پیشه بالحن تندی بامعشوق برخوردمیکندگویاگذشت زمان درعشق آن مردسردی ایجادکرده بود.

ومتاسفانه اکثرمامردهاگرفتارخودخواهی های خودهستیم واصلااهل عشق وعاشقی نیستیم واگرروزی مجنون به وصال لیلی میرسیدبه احتمال قوی وضعش بهترازمردداستان ما نبود.


نظرات 5 + ارسال نظر
محبوب یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:56 ب.ظ http://mahboob-mahboob.blogsky.com

درووووووووووووووووووووووووووووود
عجب داستان جالب و صد البته اندکی اسف بار...
جالبیش به اینکه دنیا عجب کوچک است
و اسف باریش به اینکه امان از این انسان های دوپا که گاهی بی مرام میشوند...
پاینده و پیروز باشید

باسلام ازلطف شماممنونم دروبلاگتان نیزمطلب مختصری نوشته ام موفق باشید.

مصطفی پنج‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:28 ب.ظ http://hazare.blogsky.com

سلام دوست عزیز م
این رسم دنیا است برادر نمیشه کارش کرد/ این عشق واعاشقی ها همان چندگاهی اول زندگی وجوانی است وسپس اکثرا تبدیل به خشونت می شود.

وب خیلی زیبای دارین وخیلی هم پرمحتوااست
خسته نباشید واقعا زحمت کشیدین موفق باشید
راستی قالب وبلاگ من وشما یکی است ومن نتونستم مطالبم را موضوع بندی کنم ولی شما این کارراکردین واگرکمکم کنید ودرانجام این کارموفق بشم خیلی ازشما ممنون می شم
موفق باشید

باسلام ازلطف شماممنونم شکسته نفسی میفرمائیدوبلاگ من به خوبی مال شماقطعانیست ولی من بیش ازاین نمیتوانم به ظاهروبلاگ برسم امیدوارم ازنظرمحتوی هردوموفق باشیم
موضوع بندی یادداشتهاازطریق لینک مربوطه که دربخش یادداشتهاونظرات موجودمیباشدامکان پذیراست وکارمفیدوضروری است -باتشکر-ستایش حق

mary دوشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:20 ق.ظ http://only1way.blogsky.com/

سلام مرسی که به وبلاگم اومدین البته خیلی وقت پیش
من به وبلاگم کم سر میزنم اما تقریبا هر روز ایمیل رو چک میکنم
منم خوشحال میشم باهاتون آشنا بشم
در پناه قرآن
یاعلی

باسلام. سلامی چوبوی خوش آشنائی.
راستش من مدت کمی است وبلاگم راراه انداخته ام قبل ازعیدکاروباروبلاگهاخوب بودنمیدانم چرادربهاررکودپیش آمده ،شایدهمیشه اینجوری بوده است .شایدحیف باشدازفصل زیبای بهارکمتراستفادشودمخصوصابوی اقاقیا،سنجد،یاس و...
دربچه گی بخش مادگی گل اقاقیاکه شبیه "بسم الله"است زیرزبان میگذاشتیم تادرس رافراموش نکنیم بوی خوب اقاقیاهنوزبرایم خاطره انگیزاست -موفق باشید

گیتی دوشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:41 ب.ظ http://lonelyrose.blogsky.com

سلام

میگن مرد گریه نمی کنه به نظر من مرد هم که عاشق نمیشه

اصلا عاشقی واسه خانوماست

راستی من از بوی رز در صبح زود انرژی مضاعف میگیرم

باسلام من ازطرف خودم"نه همه مردان"این فرمایش شماراقبول دارم درضمن ممنون میشوم اگردرتکمیل واصلاح بحث "مدیریت حیات"مرایاری فرمائید-باتشکرستایش حق
درضمن من بدنبال "رزمعطر"هستم تاروی رزهای خانه پیوندکرده زیبائیهای آنهارامعطرنمایم.

Arezoo شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:14 ب.ظ http://live-story.blogsky.com

سلام و احترام
من تصور می کنم خیلی ها احساسات فیزیولوژی رو با "عشق" اشتباه می گیرند. متاسفانه 80درصد جوانان همین وضع رو دارند، و هرگز در جستجوی "عشق" و مفهوم واقعی آن نیستند. بنابراین با ازدواج و افتادن در گود زندگی دچار چالش هایی میشن و از اونجایی که فقط از روی نیاز با هم ازدواج کرده بودند، در نتیجه کم کم روابطشون تیره و متاسفانه به بی احترامی کشیده میشه. این مسئله با کمال تاسف شامل حال بسیاری از زوج های امعه ماست. وگرنه کی میتونه عشق علی به فاطمه رو انکار کنه؟

باسلام مجددوممنون ازاین تذکربجا-ستایش حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد